Familie Asjes goes to Canada (and to the USA)!

Aankomst in Vancouver

Hoi allemaal,

Nou, we zijn veilig aangekomen hoor ;). Vanmiddag vertrok ons vliegtuig, nou ja, vanochtend voor ons gevoel dan, want ondertussen is het naar jullie idee al gisteren, op tijd vanaf Schiphol, 12.30. Na een reis van 9 1/2 uur kwamen wij hier aan om 13.15. Nogal een shock, omdat het naar jouw idee 10 uur 's avonds is. Dus vandaag bestond vooral uit wakker blijven.

Na aankomst zijn we naar ons hotel gegaan en vandaar uit richting het centrum van Vancouver met de trein. Hier hebben we eigenlijk vooral rondgeslenterd op zoek naar iets te eten. Via China Town kwamen we uiteindelijk terecht bij Vera's Burger Shack met een paar verdomd goede burgers.

Vancouver viel helaas alleen een beetje tegen. Aan de ene kant kwam dit doordat we niet verder zijn gekomen dan China Town en de rest dus gemist hebben en aan de andere kant door de enorme hoeveelheid zwervers die er rondslenterde. Er kwamen zelf straathoeken voor met hele gangs van zwervers die allemaal vroegen: 'Spare some change? Change? Spare some change?'

Nu is het tijd om te gaan slapen. Het is hier nu half 8 en in Nederland ondertussen dus 04.30. We zijn dus ondertussen al bijna 23 uur op, dus het wordt wel eens tijd. Morgen gaan we de camper ophalen en daarna zal ik meteen even wat foto's posten.

Welterusten allemaal!

Groetjes van de familie Asjes

Mariette

En hier zijn we dus ondertussen weer wakker;-) Gek gevoel moet dat zijn, dat tijdsverschil...ben benieuwd naar de rest van de reis;-)

Dominic

Nou gelukkig veilig aangekomen!
hoop dat je het verder heel erg naar je zin zal krijgen schatje:)
en vergeet mijn Yogibear foto niet!:P

i love you;)

Suzanne

Wiehoe eerste blog.. Super veel spaB daar!! Xxx

Manon

Fijn dat de reis goed ging! En leuke foto's :)! Veel plezier! Xx.

Jola

Hallo allemaal,
Super Afra dat je ons op de hoogte houdt van alles, echt top hoor!
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen dan kan de camper trip beginnen. Hopelijk hebben jullie niet zo veel last van het tijdsverschil en hebben jullie daar puur mooier weer dan wij hier in Nederland. Hier hebben we REGEN REGEN EN NOG EENS REGEN. Geniet van jullie prachtige reis. Toi Toi en dikke kussen. Groetjes Jola

Esther

Hey Monique,
Ontzettend leuk jullie blog! Met veel plezier hebben Peter en ik jullie eerste verhaal gelezen en foto's bekeken. Hopelijk volgen er nog vele. Lieve groeten uit herfstachtig Alkmaar

Alfons en Corry

Hoi Allemaal,
Fijn dat jullie veilig aan gekomen zijn.
Veel plezier nog en we lezen verder.