Familie Asjes goes to Canada (and to the USA)!

Laatste dag

Hoi allemaal,

Dit is alweer het laatste verhaal van onze geweldige reis naar Canada. We zitten nu op de boot onderweg naar Vancouver voor ons laatste dagje met de camper. We gaan vandaag nog even Stanley Park bezoeken. Dit is een heel groot park midden in Vancouver wat echt heel mooi schijnt te zijn. Er zit ook een aquarium bij en nog veel meer.

Vanmiddag gaan we voor de laatste keer op een camping staan, dezelfde als de eerste dag. Hier gaan we de tassen inpakken en de camper uitmesten. Dit zal wel nodig zijn na 4 weken rondreizen met vijf volwassenen.

Dan gaan we morgen in de ochtend de camper inleveren om daarna met de taxi naar het vliegveld te gaan. Dan is het wachten, wachten en nog eens wachten tot we om 17.15 met het vliegtuig richting Nederland kunnen vliegen. Hier komen we dan 11.45 Nederlandse tijd aan na een vlucht van 10 1/2 uur.

En dan zijn we weer terug in Nederland. Het was echt een geweldige reis. We hebben zo veel gezien en er echt van genoten. Het was de moeite waard om met ze vijfen zo opgepropt te zitten in een camper. Amerika en Canada, bedankt!

Groetjes van de familie Asjes

Manon

Het was echt superleuk om alle verhalen te lezen en om de foto's te zien! Nog veel plezier de laatste dag! En ik heb de kaart ontvangen :)! Super leuk. Goede terugreis en tot snel :)! X Manon.