Familie Asjes goes to Canada (and to the USA)!

Calaway Park

Vandaag hadden we besloten om in plaats van te gaan wandelen eens iets anders te gaan doen, namelijk naar een pretpark. Tenminste, dat dachten wij. Na 3 uur rijden naar Calgary kwamen we net aan bij het Calaway Park dat net buiten Calgary ligt. Onze camping ligt er vlak naast, dus we konden er lopend heen. Alleen de kids zijn vandaag heen geweest, de ouders gingen lekker uitrusten in de camper.

Eenmaal in het park, met korting, was het echt een bittere teleurstelling. Het stelde en vrij weinig voor en was meer voor kinderen, dan voor jongeren van 18 & 19 jaar oud. Er was één hele kleine achtbaan en van die houten kano's als waterattractie en dat was het wel. De rest waren meer een soort kermisattracties die lekker veel ronddraaien. Echt jammer, maar we hebben het evengoed wel naar ons zin gehad.

Morgen vertrekken we richting Banff en Jasper National Park waar we zullen kamperen op campings hierbinnen. Hier zal geen wifi zijn, dus dit zal het laatste verhaal zijn wat jullie voor 5 dagen van ons horen. Maar we verwachten dat als we eenmaal weer wifi hebben, jullie heel wat te lezen hebben.

Groetjes van de familie Asjes

Manon

Wat leuk om de verhalen weer te lezen! En wat een mooie foto's! Wat hebben wij dan maar een plat landje ;). Veel plezier de komende dagen! Xx Manon.

Corry en Alfons

Mooie foto's en verhalen heel indrukwekkend.Jullie hebben al wat kilometers achter de rug alleen nog geen beer gezien. Dat gaat zeker gebeuren in Jasper of Banf NP smorgens vroeg of in de avond. You never know! Nog veel plezier en we wachten de leuke verhalen en mooie foto's weer af.
Liefs van ons.