Familie Asjes goes to Canada (and to the USA)!

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op het reislog van de Familie Asjes

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar Canada en Amerika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waar wijben geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Onder links staat de link naar de site met het gehele overzicht van onze reis, gemaakt door Jakob. Hier kunnen jullie precies zien wat we waar allemaal gaan beleven. De moeite waard!

Wij zienje graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Bereid jullie alvast voor op geweldig overzicht van een indrukwekkende reis!